Impossible means nothing to me

Idag är en bra dag, trots ännu en natt från helvetet.
Idag börjar livet se lite ljusare ut.
Jag ska äntligen få vara en liten del av ett litet barns liv igen. Som jag har längtat. Jag ska börja "jobba" som barnvakt åt en liten flicka på 1,5 år. Det ska bli så otroligt mysigt och jag hoppas henne energi smittar av sig på mig.

Däremot har jag ingen matlust. Jag vet inte vad jag ska göra. Har verkligen ingen lust att äta. Jag måste ju för magen gör så ont när jag inte äter, kramp från helvetet. Måste tvinga mig.

Det var väl allt jag hade att skriva idag förutom att jag ska ta sömntabletter för första gången idag. Det är läskigt och spännande på en gång, men framför allt hoppas jag med hela mitt hjärta att det fungerar. Jag orkar inte gå runt som en zombie längre, det funkar inte. Tack mimsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0