Luciakrona.

Idag hade jag gestaltningsprov på schemat. Det var ganska kul :) Sen att det gick bra är ju ett plus. Hon fick inte sätta betyg med en gång så, men hon sa; jag citerar.. "Vi kan ju säga så att ni kan lugnt gå hem och putsa på luciakronorna". Haha, hon är rolig, min dramalärare.
Nu ska vi dock inte ha henne mer i denna kursen, det är synd.

För övrigt så är jag så sjukt trött idag, känner mig inte helt på topp. Somnade när jag kom hem idag och sov i 2,5 timmar. Ajaj, när jag egentligen behövde läsa, inte bra.

Men nu är det snart helg, sista tagen imorgon sen tar jag lite ledigt faktiskt. Ska på Lucia-konsert i Landskrona på Lördag med Sofia. Johan sjunger med min systers luciakör, och min systerdotter gör ett gästframträdande, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0