Fuck Cancer

De senaste dagarna, eller veckorna egentligen, har jag känt ett sånt stort hat mot sjukdomen cancer. Det är så otroligt många i min närhet som drabbas och det är så skrämmande. Det drar upp minnen om pappa och hans sjukdomstid.
Jag hatar den sjukdomen mer än något annat.

Edvin Berg - I will be here (se på youtube-klipp från cancergalan om du känner dig på gråthumör, då kommer definitivt tårarna...)

För övrigt så är jag skoltrött just nu. På torsdag har vi gestaltningsprov. Det är en kreativ examination där vi ska använda kreativa lärandemetoder i vår undervisning; vilket inkluderar drama, musik, dans, lyrik, lek, bild, m.m.. Det är med världens bästa grupp så det ska nog gå bra, men är fortfarande lite stressad över det. Fast egentligen mest till rapporten vi ska ha färdigt 17 januari.. Måste alltså sitta och läsa och skriva i jul, inte mycket ledighet där. Men så länge jag kan få en dos av nära och kära också så ska jag nog klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0