I'll be

stop me and steal me breath..

Jag bor i Norge och jag mår bra. Det är bra.
Jag var en sväng till Lofoten med C, koseligt det alltså! Bodde precis vid vattnet och kunde höra det klucka när jag somnade. Verkligen Gabbi-stil på det. Jag älskar att höra vattnet nära mig. :) Nu vill jag mest bara ha mera kos, förhoppningsvis snart!

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen efter att ha varit sjuk. Jag känner mig taggad igen! Woho.

Helgen är snart här, lycka! Inte jättemycket planerat än, men något händer ju alltid. Ska försöka ta mig till Aggi en sväng, för när jag träffar henne nästa gång har hon en bebis förmodligen, det är sjukt. Men åh så fint. Och imorgon blir det mys hos Carro och hennes gutter. Idol, One Tree Hill och film står på schemat. Och godis såklart. Förmodligen Tacos också, det brukar bli så.

det känns tomt när du är någon annan stans än där jag är van vid att du är.

I'll hang from your lips

Kommentarer
Postat av: sanne

men vem är c????

2010-09-29 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0