I will find a way to you if it kills me

Saknad.

Jag saknar pappa. Jag saknar hans lukt, för jag minns inte längre hur han luktade. Jag saknar hans röst, för jag minns inte längre hur den lät. Jag saknar att känna honom nära mig, för det gör jag inte längre..
Det känns tomt.


Dagen har varit en utmaning alltså.. och inte på ett bra sätt. Trött som en get, gråtfärdig, jobbig.. you name it. Fråga mig inte varför, men idag känns allt i botten. Jag kan knappt klämma fram ett leende nu. Jag brukar alltid kunna det, hur dåligt jag än går.
Vad händer med mig?

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag älskar dig, kom så himla jättegärna och samla kraft snart. jag hade behövt tända ljus tillsammans med dig och känna din viktiga pappa och min viktiga siv vara nära. tror vi kan. puss

2010-09-10 @ 02:24:40
URL: http://mimmili.blogg.se/
Postat av: anna

stor kram till dig vännen<3

2010-09-17 @ 20:41:29
URL: http://sanningenomanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0