what's going on?

Jag blev som en tonårsflicka när byggarna var här. Men det är inte bara för att dom är sjukt snygga, utan för att dom är trevliga och dom involverar mig i grejer. Det är verkligen kul. Det var inte jag som frågade om jag fick följa med till puben, det var dom som frågade mig. Det var inte jag som frågade om Facebook, det var dom. Dom är bara verkligen supertrevliga.
Däremot fick Naina mig att känna mig jättedum idag för att jag hade följt med dom till puben i onsdags, deras första dag här. Men dom frågade mig, och jag tänkte ju att jag är ändå ledig så varför inte. Idag sa hon att hon hade tänkt att hon skulle följa med, men hon sa inget så hur skulle jag kunna veta? Hon får faktiskt säga till innan tycker jag. Jag blev lite irriterad på det. Jag tror hon märkte det också.

Jag är så sjukt trött dock. Vi gick till puben igår igen, och dom bjöd såklart igen. :) Jag har haft sjukt trevligt verkligen. Idag var det städdag, men emellanåt smet jag ut i solen och tjötade lite med dom.

Zia, Richard och Carl kommer på torsdag igen, lille Matt åker til Egypten istället, den jäkeln :P Skoj.

Nu blev allt om dom. Det var inte meningen. Men det är för att mina senaste dagar mest har handlat om dom och byggandet. Och dom är dom enda jag har umgåtts med förutom familjen, så.. :p

Nej, sova. puss. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0