it doesn't matter..

Hej, jag borde skriva blogg, so here I am.
Jag har ont i magen idag och känner mig inte helt 100, det är ganska tråkigt måste jag säga.

Men idag är det onsdag, vilket innebär att det är 2,5 dagar kvar tills jag är ledig i en hel vecka! Åh så fint. Och imorgon kommer Zia, Carl och Richard igen vilket gör det hela mer nöjsamt såklart.


Som sagt, jag är ledig en hel vecka, what to do? Jag skulle åkt till Paris, men det går inte för det funkar inte för Jennifer, får bli en annan gång! Tankarna började genast snurra när jag försökte komma på vart jag kunde åka. Då kom jag på den briljanta idén att åka till Wales och hälsa på Billy. Jag delade idén med honom igår, han var på, nu måste jag bara få reda på när det är bäst att åka och sånt. Skojsigt :)



Helgen som var var oerhört lugn och skön! på lördagen åkte jag till Croydon och träffade Dom. Tvingade med honom till Primark där jag köpte sjukt söta skor och klänning! Sen åkte vi vidare till Ikea :D haha. Jag ville köpa lite cider ju. :) Sen till Wimbledon när vi åt glass, gott. Jag åkte vidare hem och åt indisk hämtmat, delicious men inte alls som hemlagat!
Sen ville Elliot träffas lite, så jag åkte och träffade honom. :) Han är spännande. Advokat och författare med mycket åsikter om allt och alla. haha.
På söndagen åkte jag med familjen till Jay's syster och hade lite party i trädgården i värmen. Underbart. :) Lilla Helena är så mysig!

Det känns för övrigt som att jag ska spy vilken minut som helst :( uh. Min mage är helt uppsvälld också.

N'sync i högtalarna, haha, det är ju underbart.
Funderar på att sova lite till innan pojkarna slutar.. hum.
Puss.

Kommentarer
Postat av: jessie

Närbilder tack!! Är de snygga eller?? Usch stackare,en ond mage är aldrig roligt! kraaam

2010-05-26 @ 14:20:47
URL: http://jessy80.blogg.se/
Postat av: Jannike

Men alltså whaaaat hur kan du känna så mycket folk?? Haha. Är detta folk som du kände redan innan, eller är du värsta supersociala magneten???? Lär mig hemligheten.

2010-05-28 @ 17:02:40
URL: http://hellojuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0