I'm leaving..

Det var alltför längesen jag skrev nu, hektiskt liv jag lever ska jag säga er! :)

Jennifer var här, vilket var looovely :D Hade jätteskoj, speciellt när vi var ute i Croydon i fredags. "Plocka äpplen, och så tvätten.. häng upp den!" haha. De andra fattade inget, och vissa var lite sura och tråkiga, men esch :D vi hade kul iaf!


Fler bilder finns på facebook :)


Just nu sitter jag i trädgården, fy så fint och mysigt det är :D hihi. Fint väder, fina män. Eh. Haha. Ja, nu har dom börjat gräva i vår trädgård. Eller ja, börjat, dom är snart klara med det skulle jag tro. Dom är duktiga, och jättetrevliga!
Zia är chefen, lite äldre men supertrevlig! Sen är det Carl som är 29, snart 30, snygg! Kul! Och Richard, min flirt, hehehe.. 28, snygg! Sist och minst Matt, 23 år och jättesnäll! :) Dom är alla brandmän!!!!!! Hahah. You get my point right? Gorgeous. Dom bjöd med mig till puben igår så jag gick med Jay när vi hade ätit hemma. 3 WKD som jag inte betalade ett öre för, och vi satt där till nästan 11, sen gick vi hem och satt uppe till typ halv 1. Trötta idag, men vi hade kul :) Dom hade gissat om min dialekt, vart jag var ifrån. Dom trodde Usa, Irland eller Skottland, haha. Det är ju ändå ett gott tecken att dom inte hörde att jag inte var från ett engelsktalande land. Det gillar vi :)

Nu ska jag in och laga mat, Shepherd's pie. :) det var ett tag sen, vi får väl se hur det går.

Puss.
Mamma, hoppas allt gick bra! Och syster, sluta skada dig hela tiden för sjutton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0