nothing ever hurt like you

Jag sitter här och myser med James Morrison. Hans röst är sjukt mysig. me like!

Jag har jobbat idag 12-17.30, och igår 8.45-16.00. Det är fint! Jag gillar det. Inte på morgonen när jag måste vakna, men när jag är där är det mest kul. Imorgon ska jag jobba länge! 8.30-17.30. Jag kommer vara död. Men det gör inte så mycket. Det är ganska bra att få lite extra pengar när jag är i London. Plus att jag kommer behöva dom efter London till lägenhet i Oslo. Jag ser fram emot det kommande året. Jag gillar nutiden också, jag gillar allt. Jag är på ett väldigt gott humör för tillfället. Jag tar det mesta med ett leende!

Idag var jag dessutom och fikade med Bobbsi för första gången på.. jag vet inte ens när vi sågs sist. Han är fin och jag älskar att han också är sugen på London. Fast det blir ju visserligen inte förrän jag flyttar därifrån, men ändå. Någon som delar det jag känner, typ. :)

Imorgon är det dags att färga håret. Spännande, eller inte. Samma som jag har hållt på att göra sedan 2006 eller nåt. I like being a blondie! Not gonna give it up just yet! Jessica ska hjälpa mig med det, ska bli mys.

Jag fattar inte riktigt att det bara är 10 dagar tills jag åker! Fy va kul det ska bli! Jag saknar ju London och familjen så sjukt mycket. Dessutom ser jag fram emot att skaffa nya vänner. Jag gillar att träffa nytt folk, det är kul!

nej, sovdags.. Lång dag imorgon. Puss och godnatt mina kära.

Kommentarer
Postat av: sara röd

heeej :) glad att jag hittade hit. mysigt att följa dig. :) och london igen?? GALET! åh roligt. PUSSKRAM!

2010-04-08 @ 20:55:00
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0