Just around the corner..

Det är en ganska fin kväll ikväll tycker jag. Jag sitter här med datorn i knät, en mamma som andas väldigt tugnt och "you've got mail" på tv'n :) Me like.
Tidigare ikväll var jag hos Veronica :) Vi började kvällen med en liten fin promenad som slutade hemma hos henne med Cola och naturgodis. Deeptalk, cosmopolitan och Baccardi, det är grejer det! Kvällen avancerades sedan i att vi kikade en timma på körslaget, sen bläddrade vi över till "Millenium" såklart. Det får man ju inte missa. Sen blev det en trevlig promenad igen.

Så här ser jag ut just nu..

och jag är mest glad.

Om exakt en vecka sitter jag i mitt andra hem i Stoneleigh :) can't wait!
wie.

<3 all kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag vill äta upp dig för du är så söt. puss

2010-04-11 @ 01:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0