it's unbelievable

Igår var det dags att äta massa påskmat hemma hos Jessica tillsammans med mamma, Mikkis, Jessica, Ingela och Marie. Vi hade det supermysigt verkligen :) Massa skratt och skvaller! Det var så skönt att bara göra något så avslappnat och inte behöva anstränga sig allt för mycket med grejer. Toppen toppen!

Jag kom till instikt med något igår när jag skulle sova. Jag låg och tänkte på mitt choklad/sockerbehov.. Och att i england gick det så bra att kontrollera det och jag mådde så sjukt mycket bättre när jag gjorde det. Men nu är det så svårt. Jag har nog kommit på varför.
När jag var tillsammans med R kände jag mig säker på mig själv. Jag hade någon som brydde sig och tyckte om mig för att jag var jag. När vi gjorde slut kom rädslan av närhet tillbaka.. och jag började äta choklad igen.. Genom det så går jag upp i vikt vilket gör att jag inte blir "smal och snygg" som många blir attraherade av. Vilket gör att jag inte behöver oroa mig lika mycket för att någon vill komma nära mig känslomässigt och vice versa och jag behöver inte heller oroa mig för att bli sårad..
Det ligger djupt inne att erkänna detta. Men genom att göra det känner jag mig näst intill tvingad till att ta tag i mig själv. Ta tag i mina rädslor och gräva djupare inom mig.
It's time to start...


Kommentarer
Postat av: linnéa

Gabbi, du är så himla fin<3

2010-04-04 @ 17:05:03
Postat av: Sofia

söta. jag vet inte om jag någonsin känt mig så här träffad...



då är vi två då?

nytt? yes!



<3 älskar dig iaf! :D precis som du är!!! alltid! <3

2010-04-04 @ 23:13:38
Postat av: mimmi

jag älskar dig så. skit att vi inte hann samla kraft. men vi har ju hela livet på oss, vi får göra det på varsitt håll samtidigt någon dag. <3.

2010-04-08 @ 15:29:20
Postat av: sara röd

åh, gabbi! du är så fin som du är. tycker det är lite tråkigt att vi inte ses så ofta. ändring! :) kom ihåg att du är bra och fin för att du är du!!



2010-04-08 @ 20:53:00
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: anna

fina du!! <3

2010-04-08 @ 22:32:58
URL: http://dansenochjag.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Älskade syster, du är den bästaste i hela världen och jag älskar dig till tusen! <3

2010-04-11 @ 00:01:15
URL: http://mikaelamalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0