I don't trust myself with you..

Nu sitter jag vid MIN nya dator. Jag har aldrig haft en egen dator innan. Jag har alltid delat med min familj, eller snarare med min syster och mamma. Det känns skönt, och den är fin!

Jag håller på att göra mig iordning, om några minuter ska jag och mor min gå ut på en fin vårpromenad. Vädret är underbart! Jag älskar våren. Jag känner vårkänslorna komma.. Om jag ska vara ärlig är det lite skrämmande för jag vill inte att denna våren ska vara som den förra var, då allt handlade om en enda person och det var allt jag tänkte på. Visst var det fint då, men det förstörde lite faktiskt. jag ska försöka hålla mig borta från såna känslor i år. Jag ska njuta av att vara själv. Ja, det ska jag bannemig.

Nu ska jag gå. I eftermiddag/kväll bli det mys hos Jessie med massa påskmat och sådär. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0