Are you the one..

De här dagarna har varit sjukt jobbiga och stressiga. Men nu är stressen över. Bara jag kommer med min buss imorgon klockan 15.00 från Köpenhamn så blir allt bra sen!
Jag ska börja resa 9.13 imorgon, då tar jag tåget till Köpenhamn.. Jag kommer inte vara framme i London förrän 11 förmiddagen därpå.. Jag tycker faktiskt inte att det ska bli det minsta jobbigt, det som är jobbigt är att vänta på att få reda på när man ska åka och sånt. Det är över. Ska bli skoj faktiskt, beroende på vad det är för folk på bussen såklart. Men jag har ju min fina vän, laptopen, med mig också! :) Borde ju gå bra.

Ska bli så skoj att träffa familjen igen. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0