all i've ever wanted..

Dagen har varit bra :) Var med pojkarna på simning förut, vilket kanske inte är jätteunderhållande, men det funkar. När vi kom hem väntade underbar indisk mat. Åh, jag har saknat det. Men just nu låter min mage lite konstigt, haha. Måste ju vänja sig. Jag har dessutom fått sjukt snygga teckningar som ska föreställa mig, jag ska ta kort och visa en dag. oerhört vackert! haha. :) Dom är för goa!

Leon ringde förut igen. Jag vet inte om han är så med alla eller om han försöker med något. Vi ska iaf ses på onsdag, förmodligen på kvällen, och snacka lite :) skoj, men jag hoooppas verkligen inte han har några andra intentions än vad jag vill, det är jobbigt! Han är definitivt inte min typ. Men en härlig människa, absolut!

Imorgon ska jag till Sutton och träffa Bogdan en sväng. Jag ska hjälpa honom hitta skor! Han är skoj, riktigt mysig kille. Han påminner lite smått om Dejan faktiskt. Inte bara utseendet utan mer än det. Skojig kille.

Om tre veckor börjar dom bygga om huset här. Dom ska bygga ut det, göra större kök och sådär. Det kommer vara röööörigt, men spännande att se hur det blir! Inte för att jag kommer vara här när det är klart, men ändå. Så det kommer komma tre åt gången från Birmingham och ska bo här. Haha, jag hoppas verkligen det inte bara är gamla gubbar utan att det är trevliga pöjkar också :D ehm..

Jag har förresten fått glada besked från Linnea om jobb i Oslo! :D Jag ska ringa till hennes chef i slutet på nästa vecka (snälla någon, påminn mig!) och prata om att eventuellt börja där. Spännande!

Godnatt! eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Iiih jag ska påminna dig Gabbsi :D (hahah JAG liksom. glömskast i världen) Hoppas verkligen du får joooobb hos mig<3<3<3<3

2010-04-27 @ 17:41:50
Postat av: aggi

JAAAAA GABBI KOM HIIIIIT!!!!!!!!!!!!

2010-04-27 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0