Pärlor åt svin..

Gårdagen blev en riktig fullträff. Jag var jätteglad :)
Den började väl sådär med ett seminarie som var ganska tråkigt, vilket dock är ganska ovanligt. Våra seminarium här brukar vara väldigt aktiva och vi får göra mycket själva. Men inte igår, då var det mest lyssna och sådär. Höll på att somna.
Efter skolan åkte jag och Beatrice hem till mig för att chilla. Planen var från början att plugga men så blev det visst inte. Vi hade båda sovit dåligt natten innan och var trötta och flamsiga så vi spenderade eftermiddagen i min säng med gamla godingar på spotify och massa fniss.
Jag fick ett facetime-samtal från finaste Johan, Helena och Lovis. Åh så fint det var att se dem igen! Och Lovis var lite blyg i början men blev sen lite fnissig hon också :) Uppskattar otroligt mycket att ha den underbara familjen i mitt liv!
Det var sen dags att göra oss i ordning. Dags för pubkväll med vårt fina gäng! Det blev en otroligt fin kväll som slutade med utgång på "Hippodrome" i Kingston. Spontanutgångar är de bästa! Massa shots och drinkar blev det både innan och på stället. Musiken var rolig, det var ju Cheesy Friday (=underbara klassiker som man kan utan och innan).
 
 
 
När jag vaknade idag var jag inte direkt på topp, och det verkar inte som att nån i gänget hade haft en fin morgon idag, haha. Men framåt kvällen ryckte jag upp mig och drog till Beatrice i Isleworth för lite mellomys i hennes säng. Jag är inte nöjd med resultatet, gillade operasångaren ju! Och nu känner jag mig lite halvdöd men min flatmate på andra sidan väggen pratar väldigt högt i telefonen så jag stör mig lite just nu. Ska nog sätta på Heroes och slappa innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0