Singel...

Ja, vad ska man säga!? Efter att ha varit dingel nu sen i maj, alltså typ 7 månader, känner jag mig redo för någon seriöst igen.. Låt oss säga så att jag är redan jävligt trött på att vara singel!

Men jag märker också hur kräsen jag har blivit, det är bra. Jag vet att jag är värd någon bra, äntligen har jag kommit underfund med det.. 

Så nu var det det här med dejtande då, jättetrevligt, absolut! Men man vill ju bara hitta nån som passar med en gång helst, det hade varit så skönt. 

Jag börjar dock tro på att det kan finnas livslång kärlek där ute. Jag gör framsteg.

Kommentarer
Postat av: Aggi

Heja Gabbi! Glöm inte att läsare älskar detaljer;)

2013-12-04 @ 22:38:28
URL: http://fruvinterlykke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0