There's only ONE TREE HILL

Jag ligger hemma med magsjuka, perfekt till påsken..
Så då får jag lov att vara lite ledsen för att det sista avsnittet av min favoritserie precis har visats..

Den serien, One Tree Hill, har verkligen varit en del av mitt liv dom senaste 9 åren. Det finns inte ett avsnitt som jag inte har sett, och det är många av dom som jag har sett flera gånger om.
Jag hade ju för sjutton planer om att gifta mig med "Lucas" och om jag kunde hade jag gärna blivit "Peyton". Det känns tomt, hur patetiskt det än låter, så känns det faktiskt tomt.

Dessutom så är ju en av mina favoritsångare Gavin DeGraw med en del också! Det blir liksom inte bättre..

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0