Jag vill ha dig här på riktigt inatt...

Nu sitter jag här i mitt nya hem i Oslo med min fina sambo Linnea. Det har varit mitt hem i mer än 4 veckor nu, imorgon är det en månad sen bussen stannade och jag hoppade av med mitt pick och pack. Då var jag lite smånervös och spänd. Lite ledsen över att ge upp mitt London-liv ännu en gång, men exalterad över att äntligen starta något nytt igen. Det gjorde jag rätt i. Det är fint här, jag trivs, jag gör verkligen det.

Jag jobbar på mitt fina jobb. Mitt och Linneas jobb. Jag trivs. Det passar verkligen mig. Jag får vara glad och le med fina barn. Tiden går oftast snabbt och dagarna rullar på. I like it.

Jag bor i min fina lägenhet. Min och Linneas lägenhet. Jag trivs. Det är lite litet, men ändå så fin. Jag och Linnea delar det mesta nu och det gillar jag. Det har vi aldrig gjort innan och det känns så bra att vi gör det nu. Allt blir så mycket finare. Vi delar till och med sjukdom, virus och bakterier så man slipper sitta här ensam och vara sjuk. Det är också ganska fint.

Ja, vad ska jag mer skriva? Min känslor börjar väckas till liv. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men jag tar en dag i taget. Jag hoppas att den där dagen ska komma snart, och jag längtar dit.

Dessutom är jag glad.
Med ett leende på läpparna funkar det mesta, tänk på det.

Kommentarer
Postat av: sambo

Du ær så fin gabbi. puss min fina

2010-09-03 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0