So I put my hands up, they're playing my song

Yes, it's Miley, soooorry. ;)

Jag kände mest för att skriva lite innan jag somnar. Jag har haft lite otur de senaste två dagarna.. Fysisk otur..
Igår bröt jag av min nagel när vi väntade på bussen hem från simningen.. Ja, jag skrev bröt min nagel.. Det var inte lite heller, fy fan vad ont det gjorde.. Och vad mycket blod det kom. Ni vet där nageln sitter fast på fingret.. På halva det bröts den av och stack rakt in i fingret.. Kul att stå på bussen med blod-finger! Hehe..
Och idag ramlade jag ner för trappan. Jag vet, klant! Det gjorde lite småont och jag har varit lite groggy hela dagen efter det, det har jag självklart inte sagt ett ord om till Naina för hon skulle oroa sig för mycket och skicka mig till doktorn eller nåt :P

Imoooorgon kommer Äääscher. Min fina kusin Jennifer :) www.sirkka.blogg.se
Wie! Ska bli skojskojskoj.

PUSS <3 godnatt alla fina

Kommentarer
Postat av: mimmi

vaaaaaa vad göööör du gabbi :'( fick ont i magen. var rädd om dig <3

2010-05-12 @ 02:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0