Heeeey heeeeeeey

Herregudars det var ju för sjutton nästan en vecka sen jag skrev nu, jag har blivit lat, förlåt mig.
vad har hänt sen sist då? Ja du..

I onsdags förra veckan blev det inget fika med Erika, hon kunde inte ta sig till Sutton och det var för sent för mig att försöka ta mig någon annan stans, så vi ska ses en annan dag istället. i torsdags tog jag däremot mig ut på en promenad till Worcester Park där jag träffade Marius, en au pair som bor där. Han var trevlig. Han utbildade sig för tillfället till personlig tränare och jobbar extra som dörrvakt på klubbar i London.. Ehm, jag blev lite smårädd för hans muskler. Haha.. Här har ni honom!....


I fredags var det städdag och allt tog jättelång tid.. Inte själva städningen kanske, men att laga mat och tvätta samtidigt. Uh, det är jobbigt! Och byta lakan både i mitt och deras rum. Och in och ut med tvätten, usch! Men vid 6 drog sprang jag till tåget och åkte till Croydon där Henry, Sophie och Bogdan väntade på mig. Tiger Tiger, here we come! Jag bjöd med Dominic också, Dom alltså! Så han kom också. Vi hade superkul och jag drack och drack, hahaha. Jag ville känna mig avslappnad. Jag blev dock inte överdrivet full. :) Vi dansade och hade skoj.



Lördag tillbringade jag inne hela dagen. Jag stök pojkarnas kläder och sånt där trevligt. Vid 5-tiden kom vänner till familjen hit så jag var med och var social. Åt massa mat och var trevlig hela kvällen. Haha. Sen började jag skriva mitt cv, jättekul, verkligen, att jag hade råkat radera mitt gamla från alla möjliga datorer och ställen.. Kuuuul! Men jaja, jag fick det gjort iaf.

Söndagen hade jag bestämt möte med folk i London :) Bogdan speciellt. Han är en oerhört trevlig kille den där Bogdan alltså =) me like. Ilker kom också och vi gick långt, som alltid! Men det är trevligt :) träffade Sophie och tre andra tjejer från Australien, Kanada och Tyskland. Vi åt på någon restaurant, sen gick vi till en holländsk pub i närheten av piccadilly. Jordgubbsöl blev det för mig, spännande och gott faktiskt :D

Dagen idag har inte varit den bästa.. MENSVÄRK. fy fan. Jag sov lite och hoppades att det skulle gå över, men inte då. Hoppas det är bättre imorgon!

Dags att sova. Saknar er.

FÖRRESTEN. AGGI SKA FÅ EN LITEN POJKE. IHO. EN POOOOJKE LIKSOM. puss. <3 jag vill skämma bort honom!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Alltså... DAMN vad du har satt sprätt på ditt LOndon-liv igen!! Jag har fnissat mig igenom alla dina inlägg här nu, och LOVAR att bli bättre på att läsa! Allt detta får mig nästan att sakna London en aning. HAr förövrigt startat upp en ny blogg som jag ska försöka komma igång med, kör på engelska nu eftersom att jag har så många icke svenskspråkiga vänner som jag vill hålla uppdaterade på mina förehavanden. Anyway, så roligt att läsa om dina nya äventyr där borta i landet med vänstertrafik!

2010-05-11 @ 01:29:42
URL: http://hellojuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0