Bold as love

Usch jag var lite grinig förut när jag skrev, inte bra. Nu är det bättre, efter lite mat och sådär. Pyjamas på och ligger i sängen.. och klockan är inte ens 10. Haha fint ju. Undra när det hände senast? Jag vet inte när jag var såhär trött senast, inte ens efter bussresan var jag såhär trött.
Oh well.

Imorgon ska jag iaf ut på dagen :) Jag ska till Sutton och fika med Erika, en av tjejerna jag träffade på bussen hit. Ska bli skoj att träffa henne igen. Får se om jag hinner säga hej till Bogdan en snabbis också, faktiskt mer än en vecka sen nu. Haha. :) Han är kul.

Jag kan inte fatta att det redan är onsdag imorgon. Det blev helt fel nu när vi var lediga igår.. Jag försöker ju komma in i vanor och runtiner igen, men det blev helt fel. Glömde grejer och sådär för att jag tänkte att det var måndag. Imorgon är det inte jättemycket att komma ihåg iaf. Skönt det. Behöver inte ens laga mat imorgon. Skulle egentligen gjort det men nu behövs det inte, woho! Då kan jag kolla på One Tree Hill i lugn och ro på morgonen innan Sutton. Nu förstår inte hur lycklig jag är att det går här nu. Det är avsnitt jag inte har sett, om jag inte kan se spelar jag in! Haha. jag älskar det.

Resten av veckan.. Vad händer? Jag vet faktiskt inte riktigt. Får se. Kanske fest på fredag i Croydon, men problemet är att ta sig hem! Får kolla upp det.

(JESSIE, jag vill se din tatuering! NU)

Ta hand om er alla fina. Ni ska veta att jag har er i tankarna varje dag.

Såhär lever jag nu förresten..

Godnatt :)

 

 


Kommentarer
Postat av: jessie

Haha! Förlåt! Ska ladda batterierna till kameran,har letat som en tok efter den! Var på väg att slänga iväg ett mms till dig i söndags men kom då på att jag inte har ditt englands nummer. Men det är på g. Om du vill så kanske jag kan få ditt nummer,på inkorgen på facebook? Kraaaam

2010-05-07 @ 14:46:54
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0