Let's just do it, you and me

Ny blogg, det känns bra.

Jag lovade Aggi när jag var i Norge och hälsade på att jag skulle skriva blogg efter att jag hade varit där, så nu är det dags.
Norge var oerhört trevligt måste jag erkänna. Jag hade sjukt kul, blev lite för full men var glad hela tiden. Det var grymt skönt! Inga dåliga tankar någongång, bara glädje, bara kärlek!

Idag när jag var ute och gick fick jag en sån skön känsla i kroppen. Jag kommer ihåg dom där första vårdagarna när man var liten. Snön hade precis försvunnit, eller börjat att försvinna, och man fick ta ut cykeln från källaren och cykla med kompisen eller föräldrarna till en lekplats som inte låg på gården man bodde på. Man kunde vara ute och leka i timmar på lekplatsen för att man var så lycklig att man äntligen fick göra det, på riktigt. Ingen overall, utan bara en tunn jacka, eller kanske till och med endast en tjock tröja på sig. Det känslan kom idag när jag såg barnen cykla och springa omkring på lekplatserna. Lycka.

För övrigt så är det bara 2 veckor och 4 dagar kvar tills jag åker tillbaka till England. Jag är sjukt taggad, men faktiskt också nervös. Det trodde jag aldrig att jag skulle vara. Tji fick jag.

:)

Kommentarer
Postat av: aggi

ååååhh gabbi kom tillbaka till mig. jag var inte sjukt full (som tur var, haha) men sjukt glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-30 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0