There's something after this..

Jag sitter i soffan med Ugly Betty i bakgrunden. Jag är lite smått uttråkad, men det gör inte så mycket. Det är skönt att bara ta det lugnt. Mycket på gång nu.

Igår var jag och åt på Nando's med Leon. Mycket trevligt, han bjöd mig på maten vilket såklart var oerhört trevligt.. haha. Ända tills det fick mig att fatta att han verkligen såg det som en dejt. Jag hade jättetrevligt ända tills han kysste mig. Och att jag inte sa något emot det. Jag ville inte egentligen, jag ser honom verkligen bara som en vän, men fy vad jobbigt det är att göra någon besviken.. Men jag ska prata med honom idag när han ringer, och ja, jag vet att han ringer.. Haha. Oh gud. En vecka i London och livet är igång igen. Det är verkligen galet.

Helgen är verkligen fullbokad. Eller nästintill iaf! Imorgon kväll ska vi ha planering, Naina, Jayesh och jag. Vi är lite sugna på att starta något nytt.. Företagare? Jag? Haha vi får se vad som händer med det där, skulle vara grymt kul!
På Lördag kommer Nainas syster Chum, hennes man Rob och son Nico hit över helgen. Och hundarna såklart! Ska bli jätteskoj att träffa dom igen, verkligen! Men det hinner jag nog inte på lördagen, för då kommer Linnéa, Caroline och förhoppningsvis Aggi till London! :D Wooohoo. Fy va mysigt! Ska bli så himla kul, och jag ska shoppa!
På söndag ska jag ta hand om pojkarna några timmar, vet inte när, men det får vi se. Det var egentligen meningen att det skulle vara en au pair picnic på söndag men pga dåligt väder är det inställt, så får se om vi hittar på något annat :)
På måndag är det bank holiday så jag är nog ledig, skönt med en extra dag ju! Får se vad som hittas på. Något blir det ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0