sen du var här..

Igår var mest en panikartad dag. Jag visste ju att allt skulle ordna sig på ett sätt eller ett annat, men om ni andra skulle varit med om det och var i samma situation som jag var/är i skulle ni också stressat sönder. Det är så himla typiskt av den där jäkla vulkanen att få utbrott precis när jag ska iväg till London. Jag har ju längtat så. Jaja.. that's life.
Nu har jag en ny biljett bokad på tisdag, snälla snälla, håll tummarna allihop! Det blir ju stora problem för Naina och Jay när jag inte kan kommer i tid också. Även om det inte är mitt fel så känns det sjukt dumt.

Igår kväll tittade jag och min kära syster på "Dear John". Den var söt, jättesöt faktiskt. Jag tyckte den var lite småseg emellanåt dock. Men fortfarande en bra film. Boken är skriven av samma författare som har skrivit "The Notebook", Nicholas Sparks. :) Dessutom är ju min snygging Channing Tatum med i den, grr! Och Amanda Sayfried är också med :) Se den gott folk!

Kommentarer
Postat av: jessie

Tänkte kika på den nu,blev så sugen är du pratade oom den igår.fÅR se om den är seg då,hoppas inte! Jag håller tummarna för fullt!!

kraaam

2010-04-17 @ 14:02:10
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0