Not that I don't miss you

Dagen har varit ganska innehållslös faktiskt. Jag har inte gjort alls mycket. Mest förbannat vulkanen över att jag inte har varit på väg/varit i England.. Jag har ju inget planerat de här dagarna nu, vad ska jag hitta på?
Idag scrapbookade jag endel :) Två hela sidor blev det, haha. Halvnöjd blev jag väl. Imorgon blir det nog mer scrapbooking. Jag vill ju komma så långt jag kan innan jag åker, det finns en risk att det inte blir klart alls annars.. Det vill jag ju inte!

Morgondagen är mycket öppen för förslag.. någon? :)
Det kommer nog sluta med att jag sitta här och pratar med folk. Just nu är Billy skojig :D han bor i wales, mycket trevlig faktiskt :)

jag gillar verkligen att prata med nya folk, och det tenderar väldigt ofta till att bli killar. Men missuppfatta det inte, det är bara vanligt prat. De minsta antydan till att dom kräver något mer.. block!
jajjemänsan. hahahah. (internt i familjen malmgren..)


Nej, sovdags?
puss på alla som festar och har skoj idag, jag vill vara med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0