let's make new memories..

Idag är jag sötsugen! Men ingen choklad, nej nej :D Jag har klarat en hel vecka utan att ens behöva kämpa! Jag är duktig jag.

Igår tog jag bussen till Sutton på dagen medans pojkarna var i skolan. Jag träffade Bogdan och vandrade runt där. Riktigt trevligt måste jag säga. Vi gick i affärer.. Jag var inne på primark uuuutan att köpa något alls! Jag sparar mig till lördag när mina fina söta älskade kommer hit! Hihi, oh vad jag ska shoppa! :)
Bogdan är en vilding, eller han var iaf det när han var yngre. Haha jag fick höra massa naughty-stuff han hade gjort. Nu har han dock lugnat ner sig en aning. Han betalade för övrigt för min lunch, snällis! :D Jag var inte beredd på det, inte det minsta. "I don't mind.." Haha, snäll! :D

Igår kväll fick jag ett sms av Leon där han frågade om jag hade lust att åka en sväng med honom. Jomen visst tänkte jag, jag hade inget annat för mig ändå. Han är en trevlig typ han också. Djup och sådär, vi är ganska djupa, förutom att han praaatar massor. Haha. Vilket iof är ganska skoj men vet inte om jag hade orkat med det i längden, inte i den utsträckningen. Men vi ska ut ikväll igen, vet inte vad vi ska göra riktigt, får se. :)

Imorgon ska jag in till London på dagen och träffa Karin :) Hon är här på besök i nästan en vecka så nu ska vi allt passa på att catcha up! Fint ord det där. haha.

<3 Mina tankar går mest till Mimmi hela tiden. Jag skulle så gärna vilja vara hos dig och bara krama dig i evigheter nu min fina, men du ska veta att i mitt hjärta är jag med dig hela tiden. Hon har det bättre nu. Man måste tänka så, och inte tänka själviskt. Hon kommer alltid vara din skyddsängel.. Hon kommer säkert till och med och besöker dig emellanåt, I know how she was! :) <3 ta hand om dig. Och krama din fina pappa från mig också! Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: sara

jajaja, vi fick sånt sug. åker bara två dagar men det är de värt haha :D lite primark :D trivs du? samma familj som sist?

2010-04-28 @ 21:11:24
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0