Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Lite Lasse såhär en tidig kväll efter en fin solig dag är ju aldrig fel alltså. Fast å andra sidan är det aldrig fel med lite Lars Winnerbäck. :) Jag är glad, det är jag. Jag är förväntansfull och spänd på att åka tillbaka till London. Jag undrar hur det kommer vara, hur det kommer kännas. Kommer samma känsla finnas kvar? Det finns många frågor som jag faktiskt kommer få svar på. Om 3 dagar.

Dagen började väldigt segt. Jag vaknade vid halv 11, satte på datorn och fastnade som vanligt.. Vid 1 kom jag äntligen in i duschen och gjorde mig iordning, vid 2 promenerade jag iväg till stan för att uträtta lite ärenden. Bland annat växla till mig lite pund, behöver ju en liten startfond till tågbiljett och liknande :) Sen gick jag en sväng till pappas grav. Jag saknar pappa, men jag är glad att han finns med mig i allt jag gör. Han finns i mig och på mig.


På mig.                                                         <3                                                        I mig.


Det finns mycket som virrar runt i mitt huvud nu. Men det gör inte så mycket, jag mår bra ändå. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0