don't worry, be happy!

Jag vill först och främst bara göra klart för all att anledningen till att jag skrev det var mest för att jag precis hade förstått mig själv. Det kändes så skönt och jag ville låta världen veta det. Sen känns det bra att skriva ner det så att jag kan ta mig själv på allvar och sluta vara larvig..

Sofia, ska vi jobba med det tillsammans? <3
(jag älskar er precis som ni är också, alla min vänner..)

Idag har jag varit på födelsedagskalas hos min brorsdotter Johanna som fyller 12 på onsdag :) det var mysigt, mina syskon och syskonbarn var där. Min lilla Livia som är fööör go! <3
Min tatuering fick ju blandade reaktioner från alla, men dom hade absolut respekt över att jag ville göra den och det är ju faktiskt bara upp till mig. Så länge jag gillar den och inte ångrar mig så. :)

Nu får vi se om det blir Rusta imorgon, måste köpa en kabinväska. Om mamma orkar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi jobbar tillsammans! <3 Du o Jag! :)

2010-04-06 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0