All or nothing :)



En bild från Oslo är ju aldrig fel :) Det var mysigt att gå runt själv i två timmar i en okänd stad, det borde man göra oftare :)

Idag har jag och min fina familj varit i Ullared, ohohhh. Det var ju ett äventyr, som vanligt. En del folk, men ändå inte så att det blev jobbigt. Jag åkte mest för att köpa en resväska, vilket jag gjorde.. Dessutom så hittade jag en skinnjacka för 329 kronor. Jag blev lite småkär så jag köpte den. Impulsköp gillar jag!

(nu kan ju ha överseende över det faktum att det är jag på bilden + att mitt hår är en katastrof.. vilket förhoppningsvis ska fixas till också, hårfärg inhandlades ju!)


Nu är det påskhelg. Påsk känns familjig, så det blir självklart mycket familjetid i helgen. Imorgon ska jag träffa Martina, min barndomsvän som jag inte träffat sen förra påsken, och hennes nya familjemedlem. Hon har fått en dotter för ca två månader sen som jag äntligen ska få träffa. Åhå. Bebis!
Efter det blir det förhoppningsvis lite lek med Veronica, ska bli mys att få tjöta lite :)
På lördag, påskafton, ska jag, mamma och Mikkis till Jessie på påskmiddag och mys. Ska bli superskoj! Vi har alltid så roligt ihop. Funderar på om jag ska ut på kvällen, men förmodligen inte.. Jag blev lite smått avskräckt förra helgen, efter den bakfyllan. Haha, den var inte rolig den!
På söndag ska jag få träffa mina syskon och syskonbarn (förhoppningsvis alla!). Min lilla Johanna fyller år. Hon fyller 12 år! Dom växer, gah.

England närmar sig.. 2 veckor och 3 dagar kvar.. oh!

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0