a perfect sunny afternoon :)

Gårdagen var en oerhört fin dag. Jag gav mig iväg till Götet för lite qualitytime med min fina Sara från Karlstad :) Vi hade nog en ganska perfekt vårdag faktiskt. Började med att ta en promenad i vårsolen, vilket resulterade i att vi båda slängde av oss jackorna efter ett tag (lycka!). Göteborg är som vackrast i solskenet. I love it.
Vi gick och gick och sedan kände vi oss lite hungriga så vi virrade runt i Haga för att hitta något trevligt ställe att äta på. Ett av kriterierna var ju självklart uteservering i solen! Vi gick förbi fullt med folk som satt längs väggarna vända mot solen i bara t-shirts. :) Man kan ju inte annat än att ge dem ett leende var.
Vi stannade vid en thai-restaurang med fin uteservering där vi slog oss ner och började prata. Munnen gick varm denna fina dag kan jag säga! Mycket att ta igen hade vi. Jag valde till slut att äta Kyckling och grönsaker i currysås. Yummie :D Efteråt blev det mer promenad och en tripp in i Nordstan som resulterade i att jag köpte solglasögon (jag har ju linser jag kan använda nu, ihhh) och Sara köpte en DKNY parfym, supergod! :) Vi vandrade vidare och bestämde oss för att det faktiskt var en perfekt dag för glass i solen, vid vattnet ofc! Första mjukglassen i år, och fy sjutton vad god den var! Vi satt och pratade ett bra tag tills det blev dags att gå till stationen och hoppa på tåget tillbaka till Falköping. Jag kommer sakna Sara i London, det kommer vara lite smått konstigt utan henne där!
Men en världsfin "ses snart"-dag fick vi i alla fall!

Idag har jag jobbat till 4, sen blev det visst fullt upp med hämtande och skjutsande och sen typ däckade jag hemma hos Jessie! Haha jag kände mig som en gris hos henne när jag blev bjuden på allt möjligt gott. TACK. det var mumsigt.

Imorgon får vi se om jag ska jobba, annars ska jag till stan och fixa grejer, och till biblioteket och skriva ut boardingcard.

Jag är glad.
Puss

Kommentarer
Postat av: jessie

varsågo!!! Det var kul att du kikade förbi och däckade så gott! kraaam

2010-04-13 @ 22:29:24
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0