Watching you was the only drog I need

Först måste jag bara nämna... ÄÄÄSCHER KOMMER HIT NÄSTA VECKA! oh :D Blev precis bestämt, underbart! :D Onsdag-Söndag morgon har jag besök, det kan ju inte bli bättre! :) Can't wait!

Helgen har varit ganska fullproppad :) Skoj men man blir trött!
Fredag kväll stannade jag hemma och drack pimm's med Jay och Naina. Det var mysigt :) Somnade tidigt, eller ja, runt 11 kanske.. Vilket var behövligt för på lördagen blev jag väckt ganska tidigt och sen åkte jag in till London vid 11. Åkte till Hyde Park för att försöka hitta min fina tjejer, Aggi, Linnea och Caroline, som var där. Det lyckades visst inte så bra utan fick möta dom vid Primark istället. Ih så kul att se dom igen! Vi gick runt inne på Primark i timmar! 2 timmar för mig och Aggi, längre för Linnea och Caroline. När jag och Aggi var klara gick vi och köpte picnic-mat och satte oss i Hyde Park och latade oss. Fint väder och varmt ibörjan, så jag bytte om mitt i parken. haha. Oops. När de andra två var klara bestämde vi oss för att gå på bio, eftersom vädret bara blev sämre och sämre så var det ett klokt beslut! Vi åkte till deras hostel och lämnade grejer, sen tog vi bussen (inget klokt beslut) till Piccadilly och därifrån sprang vi i regnet till Leicester Square. Det öste verkligen ner! Usch. Efter många om och men best'mde vi oss för att se "The Last Song", vilken visade sig vara mycket bättre än vad vi trodde! Jag grät. buhu. Efter filmen tog jag tåget hem. :) Fin dag, trots ösregn.



Söndagen jobbade jag. Eller okej, synd att kalla det jobba.. Jag satt och tittade på Avatar i 2,5 timmar med pojkarna medans de andra diskuterade med en av männen som ska komma hit och bygga ut huset.. Inte direkt jobbigt. Haha. :) Efter det åt vi mat sen bestämde jag mig för att åka in till London och träffa andra au pairer på en pub. Kom dit vid kvart i 6, vilket betydde att de flesta hade gått hem.. Haha. De började vid 2, så jag förstår dom! Men jag och några andra satt kvar och tjötade. Efter det, vid kanske 7-8 tiden gick jag och 4 killar vidare till Zoo-bar. Interesting. Haha. Valentin, en av killarna, köpte in en vinflaska. Det var ju faktiskt happy hour! Haha. Jag blev inte alls påverkad av två cider + tre glas vin.. Ehm.. no comment. Men jag hade skoj! :) Emre, min internetvän, kom också. Trevligt tills han började vara lite för på! Jag orkar inte sånt där alltså.
Men vid 9.30ish startade klubben på nedervåningen och eftersom vi hade varit där sen innan kom vi in gratis. Så vi gick ner och dansade lite! Kändes konstigt när jag inte alls var partyklädd, men esch va sjutton! Vem bryr sig!? Jag hade ju kul.
Sen tog jag tåget hem vid 11 :)

Idag har vi varit lediga här, Bankholiday! Niice. Jag har mest latat mig hela dagen. Så sjukt skönt! Jag behövde det. Nu laddar vi inför en ny vecka som kommer innehåll förmodliga träffar med Erika, en tjej som var med på min buss, Marius; en kille som bor i byn bredvid -20 min promenad!.. Sen kanske klubb i Croydon på fredag med Henry och Bogdan och andra =) Skulle vara skoj, det enda dumma är att jag måste komma hem eller sova hos någon... Hum. Vi får se :)

<3

Kommentarer
Postat av: moster carina

vad roligt att det blev av att jennifer kunde komma iväg till dig

2010-05-05 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0