well baby i'm smiling

Dagen har varit fin, precis som vanligt nu för tiden. Det är konstigt hur mycket våren hjälper till med humöret. :) Me like.
Jag jobbade, vilket var trevligt även om jag fick spendera min sista dag som timvikarie på ett ställe jag aldrig förut har varit på.. Men det var söta barn där också, högljudda men söta! Efter jobbet har jag nog faktiskt suttit i soffan mest hela tiden med datorn och tvn på. Haha sorgligt, men jag orkade verkligen inte. Sena kvällar och tidiga mornar två gånger i rad. Imorgon ska jag sova! :)

hej


godnatt!

Kommentarer
Postat av: mimmi

ALLTSÅ BILDEN GABBI BILDEN DU (är! och) SER UT SOM EN SAGA. puss!! <3

2010-04-15 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0