Sömnlös -igen

Idag har jag varit aktiv! Gick upp 10 efter några timmars sömn, kände mig motiverad att börja dagen. Åt frukost, på med kläder och ut i blåsten på promenad. Kände mig otroligt duktig för andra dagen i rad.. Sen dusch och lunch.. Sen spenderade jag mestadels av dagen till att plugga både hemma och på biblioteket. Så när klockan var 21.30 var jag trött och gick och la mig. Satte igång ljudboken och kände mig avslappnad. Vid 23-23.30 var jag precis i insomningsläget och då sätter idiotgrannarna på musik så det dunkar i hela mitt huvud!! De hade på musiken i någon timma och då blev ju jag klarvaken igen. Nu ligger jag här 03.24, efter att ha legat i sängen i 6 timmar utan att få sova, och blir galen!! Jag ska upp om 3,5 timmar. Åh vad jag längtar efter en dag full av seminarier och press från lärare att faktiskt prestera..


Please, kiiill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0